wtorek, 5 maja 2020

Szkatułka glamour w czarno-białym kolorze


Zgłaszając się do mnie z zamówieniem
 obojętnie czy to szkatułka, album, kartka urodzinowa...
co do ostatecznego wyglądu danego przedmiotu
w większości przypadków w pełni zdajecie się na moją "twórczość" i pomysłowość :) 
(tej na szczęście mi nie brakuje ;) )

oddając takie prace  ZAWSZE mam ogromny stres,
 dlatego ogromnie cieszą mnie Wasze informacje zwrotne, 
że wszystko jest super i że prezent się podobał :)

Tworząc tą konkretną szkatułkę informacje które otrzymałam 
były takie że - to prezent na 18 urodziny, - jubilatka lubi kosmetyki - oraz życzeniem było umieszczenie zdjęcia na szkatułce.

I prawdę mówiąc do użycia czarno-białej kolorystyki zainspirowało mnie zdjęcie dziewczyny do której miała trafić szkatułka nawiasem mówiąc - zdjęcie przepięknej dziewczyny i stąd ten cały glamour, kryształy, pasy i chwost.
 Grafikę na szkatułce dobrałam zgodnie z zainteresowaniami
 i być może z przeznaczeniem szkatułki.

w każdej mojej pracy dla Was zostawiam kawałek mojego serca 
- tym razem było czarno-białe ;)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz